Zapytanie ofertowe nr ZO/KO/3.3.2/01/2021 z dnia 26-05-2021 r. 
„Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych niezbędnych do promocji produktów Krakodlew SA” 

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych, niezbędnych do promocji produktów Krakodlew SA w ilościach:

  • Teczki papierowe A4 na dokumenty, kolor granat – 100 szt.
  • Koszulki polo krótki rękaw, kolor granat – 10 szt. S, 30 szt. M, 30 szt. L,
    15 szt. XL, 15 szt. XXL
  • Pendrive, kolor czarny/pomarańczowy – po 25 szt. z każdego koloru.
  • Smycz: kolor czarny/pomarańcz – po 100 szt. z każdego koloru.
  • Długopisy (wąskie), kolor czarny/pomarańcz – po 100 szt. z każdego koloru.
  • Kubki reklamowe, kolor czarny/pomarańcz – po 62 szt. z każdego koloru.
  • Katalogi Krakodlew S.A. wraz z usługą tłumaczenia angielski/rosyjski/niemiecki/włoski – 1000 szt.
  • Broszury informacyjne Krakodlew S.A wraz z usługą tłumaczenia angielski/rosyjski/włoski – 500 szt.
  • Roll up baner wraz z projektem – 4 szt.
  • Zdjęcia wielkoformatowe do zabudowy stoiska – 60 szt.

Wszystkie powyższe produkty logowane Krakodlew S.A.

 

W wyniku oceny ofert za najkorzystniejszą ofertę w zakresie przedmiotu zamówienia w postępowaniu ofertowym nr ZO/KO/3.3.2/01/2021 została uznana oferta złożona przez:

Studio Puls Paweł Worytko  ul. Białoprądnicka 38/1, 31-221 Kraków

 

 

 

 

 

Zapytanie ofertowe 
nr ZO/KO/3.3.2/02/2021 z dnia 06-09-2021 r.  

„Doradztwo dotyczące strony internetowej (wizerunek spółki na rynkach zagranicznych)”

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług specjalistycznych związanych z przeprojektowaniem strony internetowej w skład którego wchodzi doradztwo obejmujące zaproponowanie layoutu strony, sposobu wizualizacji i prezentacji produktów spółki, ponadto wskazanie:

-Metody dla autoryzacji użytkowników z ActiveDirectory  za pomocą protokołu LDAP lub równoważnego.

-Implementacji ułatwienia dostępu dla osób z niepełnosprawnością. Twórcy stron będą kierować się standardem WCAG 2.0.

-Wyboru mechanizmów pozycjonowania treści w wyszukiwarkach.
-Systemu generowania katalogu produktów na podstawie struktury drzewiastej kategorii podkategorii z możliwością zarządzania kolejnością elementów. (Bezpośrednie strony produktów wraz z miniaturami będą mogły występować w jednej linii razem z kategoriami zagnieżdżonymi zawierającymi kolejne elementy)
Wskazania systemu dynamicznie tworzącego galerię zdjęć umieszczaną w katalogu produktów z efektami graficznymi i opisem dla niepełnosprawnych według standardu WAG 2.0.

-Dokumenty elektroniczne dotyczące projektu będą zgodne ze standardem WCAG 2.0. poprzez takie zasady, jak np. postrzegalność, funkcjonalność, które uwzględniają m.in.: przedstawienie informacji oraz komponentów w sposób dostępny dla zmysłów, opisanie elementów graficznych tekstem alternatywnym, zastosowanie w mediach zmiennych w czasie, takich jak nagrania audio lub video języka migowego, audio deskrypcji lub napisów, tytułowanie stron, nawigację przy pomocy klawiatury- możliwość powiększenia rozmiaru czcionki, odpowiedni dobór kolorów i ich kontrastów, łatwą do zrozumienia treść.

-Systemu zarządzania treścią przynajmniej w czterech wariantach językowych: polski, angielski, niemiecki, rosyjski.

 

 

W wyniku oceny ofert za najkorzystniejszą ofertę w zakresie przedmiotu zamówienia w postępowaniu ofertowym nr ZO/KO/3.3.2/02/2021 została uznana oferta złożona przez:

Łukasz Gucma Usługi IT ul. Komandosow 2/102, 30-334 Kraków

 

 

Zapytanie ofertowe 

nr ZO/KO/3.3.2/02/2022 z dnia 31-03-2022 r. 
Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych niezbędnych do promocji produktów Krakodlew SA”

 

 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych, niezbędnych do promocji produktów Krakodlew SA w ilościach:

·       Kubki reklamowe, kolor czarny/pomarańcz – po 40 szt. z każdego koloru.

·         Zawieszki – 60 szt.

·         Otwieracze – 80 szt.

·         Długopisy (wąskie), kolor czarny – 100 szt.

·         Torby papierowe – 100 szt.

·         Torby materiałowe – 50 szt.

·         Pendrive, kolor czarny lub pomarańczowy – 20 szt.

·         Roll-up baner wraz z projektem – 4 szt.

Wszystkie powyższe produkty logowane Krakodlew S.A.

W wyniku oceny ofert za najkorzystniejszą ofertę w zakresie przedmiotu zamówienia w postępowaniu ofertowym nr ZO/KO/3.3.2/02/2022 została uznana oferta złożona przez:

Studio Puls Paweł Worytko  ul. Białoprądnicka 38/1, 31-221 Kraków